gmail-emeinan-10-meres-gia-tous-neous-kanones-asfaleias

Gmail: Έμειναν 10 μέρες για τους νέους κανόνες ασφαλείας

Η Πρωταπριλιά έρχεται, όμως δεν είναι φάρσα το νέο για μαζική απόρριψη emails που αποστέλλονται στους κατόχους λογαριασμών Gmail. Σε μόλις 10 ημέρες, θα ξεκινήσουν σοβαρά οι νέοι κανόνες της Google. Αυτοί θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αποκλεισμό τμημάτων εισερχόμενης αλληλογραφίας. Όπως λέει η Google, «αυτό γίνεται για να διατηρήσετε τα εισερχόμενά σας ακόμα πιο ασφαλή και spam-free». Τι πρέπει να γνωρίζετε για αυτήν την επικείμενη και σημαντική αλλαγή;

 

Οι μαζικοί αποστολείς email έχουν 10 μέρες για να συμμορφωθούν

Η Google δηλώνει ρητά από τον Οκτώβριο του 2023 ότι οι νέοι κανόνες ελέγχου ταυτότητας αποστολέα email θα έχουν ως αποτέλεσμα την απόρριψη ορισμένων μηνυμάτων στους λογαριασμούς Gmail και την επιστροφή στον αποστολέα μαζικά.

Ο Neil Kumaran, υπεύθυνος προϊόντων του ομίλου Google, ανακοίνωσε ότι «θα απαιτούμε από τους μαζικούς αποστολείς να ελέγχουν την ταυτότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, να επιτρέπουν την εύκολη απεγγραφή (unsubscription) και να παραμένουν κάτω από ένα αναφερόμενο όριο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας». Ορισμένοι από αυτούς τους νέους κανόνες έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν σε 10 ημέρες. Θα επηρεάσουν κάθε κάτοχο προσωπικού λογαριασμού Gmail.

Σύμφωνα με τα εσωτερικά στατιστικά της Google, οι προστασίες τεχνητής νοημοσύνης του Gmail σταματούν περισσότερο από το 99,9% των spam, του phishing και του κακόβουλου λογισμικού να φτάνουν στα εισερχόμενα των χρηστών. Σε απλά νούμερα, αυτό ισοδυναμεί με περίπου 15 δισεκατομμύρια email καθημερινά. Γιατί, λοιπόν υπάρχει ανάγκη για νέους κανόνες που θα επηρεάσουν την αλληλογραφία που φθάνει στους λογαριασμούς Gmail; Αυτοί οι αριθμοί δεν είναι αρκετά καλοί και εξακολουθούν να επιτρέπουν σε ανεπιθύμητα και δυνητικά επικίνδυνα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να ξεφύγουν.

gmail.inbox-in-safari
Οι νέοι κανόνες της Google για μαζική αποστολή απαιτούν έλεγχο ταυτότητας email

Οι νέοι κανόνες στοχεύουν καθαρά σε μαζικούς αποστολείς. Η Google τους ορίζει ως εκείνους που στέλνουν τουλάχιστον 5.000 μηνύματα καθημερινά σε διευθύνσεις Gmail. Αυτός ο αριθμός υπολογίζεται με βάση τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από τον ίδιο κύριο τομέα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των υποτομέων που χρησιμοποιούνται. Για να οριστεί κάποιος ως μαζικός αποστολέας, το όριο των 5.000 πρέπει να επιτευχθεί μόνο μία φορά το 24ωρο για να γίνει μόνιμος ο ορισμός.

Παρόλο που η Google φαίνεται να ακολουθεί μια αργή και σταθερή προσέγγιση στους νέους αυτούς κανόνες, μπορείτε να περιμένετε ότι τα πράγματα θα αρχίσουν να επιταχύνονται από την 1η Απριλίου. «Από τον Απρίλιο του 2024, θα αρχίσουμε να απορρίπτουμε μη συμμορφούμενη κυκλοφορία», δήλωσε η Google. Και συνέχισε: «συνιστούμε ανεπιφύλακτα στους αποστολείς να χρησιμοποιούν την προσωρινή περίοδο επιβολής αποτυχίας, για να κάνουν οποιεσδήποτε αλλαγές απαιτούνται για να συμμορφωθούν.

 

Ενεργήστε τώρα για να ενισχύσετε την ασφάλεια από την πλευρά του αποστολέα, αλλιώς θα αντιμετωπίσετε μαζικές απορρίψεις email

Οι νέοι κανόνες στοχεύουν στην «ενίσχυση της ασφάλειας από την πλευρά του αποστολέα και στην αύξηση του ελέγχου που έχουν οι χρήστες σε ό,τι μπαίνει στα εισερχόμενά τους ακόμη περισσότερο. Αν μη τι άλλο, η εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων θα βοηθήσει τους αποστολείς να προσεγγίσουν αυτούς που θέλουν τα μηνύματά τους πιο αποτελεσματικά, με μειωμένο κίνδυνο πλαστογράφησης και πειρατείας από κακόβουλους παράγοντες», δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

Οι υπεύθυνοι ειδικοί του email marketing θα γνωρίζουν ήδη πρωτόκολλα (όπως Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance, DomainKeys Identified Mail και Sender Policy Framework). Αλλά τώρα το ίδιο θα πρέπει να διασφαλίσει οποιοσδήποτε οργανισμός σκέφτεται μια εκστρατεία μαζικού email marketing. Αλλιώς μπορεί να φανούν σαν ανόητοι από τον Απρίλιο.

Από την 1η Ιουνίου, η Google θα αρχίσει επίσης να εφαρμόζει την απαίτηση ότι όλα τα εμπορικά και διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν λειτουργία κατάργησης απεγγραφής (unsubscribe) με ένα κλικ για τους παραλήπτες.

[via]