
27 Jan Τα iPhone 15 δεν σπάνε στο νέο διαφημιστικό της Apple!
Η Apple μόλις έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας μια νέα διαφήμιση του iPhone 15 που θυμίζει την κλασική ταινία του 1963, «Τα πουλιά» του Άλφρεντ Χίτσκοκ. Αυτό το νέο διαφημιστικό σποτ εστιάζει στην ανθεκτικότητα της τεχνολογίας Ceramic Shield που προστατεύει την μπροστινή οθόνη των νεότερων iPhone 15 μοντέλων. Το διαφημιστικό έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων. Προβάλλεται επί του παρόντος μόνο από το αυστραλιανό κανάλι της Apple στο YouTube.
Το προωθητικό βίντεο δείχνει μια ποδηλάτισσα να χρησιμοποιεί το iPhone της. Είναι στερεωμένο στο τιμόνι του ποδηλάτου της και εμφανίζει τους χάρτες Apple Maps για πλοήγηση. Η διαφήμιση παίρνει μια δραματική τροπή όταν ένα πουλί ξεκινάει ξαφνικά να της επιτίθεται. Το αποτέλεσμα είναι να πέσει η ποδηλάτισσα από το ποδήλατό της. Μέσα στο χάος, το iPhone της εκσφενδονίζεται στον αέρα και τελικά προσγειώνεται μέσα στα χώματα, έπειτα από πολλά χτυπήματα. Σε μια στιγμή ανακούφισης, η ποδηλάτισσα ανασύρει το τηλέφωνό της και βρίσκει την οθόνη άθικτη, χάρη στο Ceramic Shield.
Αυτή η σκηνή συνοδεύεται από μια έντονη λεζάντα που αναφέρει «Σκληρότερο από κάθε γυαλί smartphone», με το καθησυχαστικό σλόγκαν «Χαλάρωσε, είναι iPhone» να ακολουθεί. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με μια χιουμοριστική ανατροπή, καθώς το πουλί επανεμφανίζεται, αναγκάζοντας τη γυναίκα να αποχωρήσει τρέχοντας από τη σκηνή.
Για την ιστορία, η Apple παρουσίασε για πρώτη φορά το Ceramic Shield με την κυκλοφορία του iPhone 12, υποστηρίζοντας πως προσφέρει ενισχυμένα χαρακτηριστικά ανθεκτικότητας. Πράγματι, τα αποτελέσματα των δοκιμών έχουν δείξει ότι το Ceramic Shield έχει ελαφρώς ανώτερη αντοχή στην πίεση σε σύγκριση με το Gorilla Glass. Και ελαφρώς υψηλότερη κατάταξη στην κλίμακα Mohs της σκληρότητας των υλικών.
Μπορείτε να δείτε το εν λόγω διαφημιστικό μέσα από τον player που ακολουθεί.
[via]