
01 Mar Η Nokia αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο αλλάζοντας στρατηγική
Η Nokia ανακοίνωσε τα σχέδιά της να αλλάξει την εταιρική της ταυτότητα με νέο λογότυπο, για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 60 χρόνια. Πλέον, ο γνωστός κατασκευαστής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού επικεντρώνεται στην επιθετική ανάπτυξη.
Το νέο λογότυπο περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά σχήματα που σχηματίζουν τη λέξη NOKIA. Το εμβληματικό μπλε χρώμα του παλιού λογότυπου έχει καταργηθεί. Αντί αυτού, χρησιμοποιείται μια γκάμα χρωμάτων ανάλογα με τη χρήση.
«Υπήρχε η συσχέτιση με τα smartphones ενώ σήμερα είμαστε μια εταιρεία επιχειρηματικής τεχνολογίας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Pekka Lundmark, σε συνέντευξή του στο Reuters.
Ο Lundmark ανέλαβε το 2020 την κορυφαία θέση στην αγωνιζόμενη φινλανδική εταιρεία. Καθόρισε μια στρατηγική με τρία στάδια: επαναφορά, επιτάχυνση και ανάπτυξη. Με το στάδιο επαναφοράς να έχει ολοκληρωθεί, ο Lundmark είπε ότι το δεύτερο στάδιο ξεκινά.
Η Nokia εξακολουθεί να στοχεύει να αναπτύξει τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών της, όπου πουλά εξοπλισμό σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Τώρα η κύρια εστίασή της είναι να πουλά εξοπλισμό σε άλλες επιχειρήσεις.
Μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας συνεργάζονται με κατασκευαστές τηλεπικοινωνιακών εργαλείων όπως η Nokia. Αντικείμενο είναι η πώληση ιδιωτικών δικτύων 5G και εργαλείων για αυτοματοποιημένα εργοστάσια σε πελάτες, κυρίως στον κατασκευαστικό τομέα.
[via]