
19 May Η νέα διαφήμιση της Apple στοχεύει τους data brokers
Ο τρόπος με τον οποίο το iPhone καταπολεμά τους data brokers, είναι το θέμα της νέας διαφήμισης της Apple.
Η Apple έχει μια νέα διαφήμιση και καμπάνια που επισημαίνει πώς οι λειτουργίες απορρήτου της μπορούν να βοηθήσουν να σταματήσουν τρίτα μέρη και data brokers (εταιρείες δεδομένων) από τη χρήση ή την πώληση των πληροφοριών μας.
Στο ενάμιση λεπτό της διαφήμισης, μια νεαρή χρήστης iPhone με το όνομα Ellie ανακαλύπτει έναν μυστικό κόσμο data brokers και άλλων εταιρειών. Εταιρείες που με χαρά αγοράζουν και πουλούν τα προσωπικά δεδομένα και τις πληροφορίες της.
Μερικά από τα δεδομένα της Ellie που πωλούνται περιλαμβάνουν τα email της, τις αγορές της στο φαρμακείο, τα στοιχεία επικοινωνίας της και το ιστορικό περιήγησής της. Αυτοί είναι όλοι οι τύποι πληροφοριών που συλλέγονται συνήθως από μηχανές συγκομιδής δεδομένων.
Ωστόσο, στη διαφήμιση, η Ellie χρησιμοποιεί ορισμένες από τις λειτουργίες της Apple που εστιάζουν στο απόρρητο για να αντεπιτεθούν. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση του App Tracking Transparency για να σταματήσει τις εφαρμογές να την παρακολουθούν σε άλλους ιστότοπους και εφαρμογές. Κάνει επίσης και χρήση του Mail Privacy Protection για να σταματήσουν οι εταιρείες να χρησιμοποιούν αόρατα tracking pixels. Αυτά χρησιμοποιούνται για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις συνήθειες ανάγνωσης των emails.
«Το iPhone διαθέτει λειτουργίες απορρήτου όπως του App Tracking Transparency και το Mail Privacy Protection που σας βοηθούν να ελέγχετε ποιος βλέπει τα δεδομένα σας και ποιος όχι», έγραψε η Apple σχετικά με τη διαφήμιση.
Ορισμένες από τις άλλες ενσωματωμένες λειτουργίες της Apple καταπολεμούν επίσης τη συγκομιδή δεδομένων. Όπως, για παράδειγμα, ότι το iMessage είναι κρυπτογραφημένο εξ ολοκλήρου. Συν το γεγονός ότι οι εξουσιοδοτήσεις εφαρμογών μπορούν να ελέγχουν εάν οι εφαρμογές τρίτων έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες, όπως δεδομένα επαφών.
[via]