Gboard-not-working-1

Γιατί δεν λειτουργεί το Gboard; Η εφαρμογή πληκτρολογίου της Google συνεχίζει να «κρασάρει» για πολλούς χρήστες Android. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε.

Είσαστε στο Tips & Tricks, μια συλλογή πληροφοριών, οδηγών και συμβουλών για το πώς μπορείτε εύκολα να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα smartphones σας, τις εφαρμογές σας και πολλά άλλα.

 

Πολλοί χρήστες του Gboard σε Android συσκευές ήρθαν στο Device παραπονούμενοι για το πρόσφατο πρόβλημα της εφαρμογής. Οι περισσότεροι ανέφεραν «κρασαρίσματα» ή διακοπή της εφαρμογής.

Αυτό είναι κακό νέο για τους χρήστες μιας εφαρμογής, που πέρασε το 1 δισεκατομμύριο κατεβάσματα από το Google Play Store πέρυσι, καθιστώντας την μία από τις πιο δημοφιλείς Android εφαρμογές.

Εδώ θα βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για τα θέματα. Εννοείται βέβαια και τον τρόπο για να τα λύσετε:

 

Τι είναι το Gboard;

Το Gboard είναι μια εφαρμογή εικονικού πληκτρολογίου που αναπτύχθηκε από τη Google για συσκευές Android και iOS. Για πρώτη φορά κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2016.

Από τότε η εφαρμογή έχει υποβληθεί σε πολλαπλά updates και βελτιώσεις. Διαθέτει λειτουργία Google Search, αναζήτηση και κοινή χρήση GIF και emojis. Προσφέρει επίσης και πρόβλεψη πληκτρολόγησης που προτείνει την επόμενη λέξη, ανάλογα με το περιεχόμενο και πολύγλωσση υποστήριξη.

Ένα εικονικό πληκτρολόγιο είναι ένα κομμάτι λογισμικού που επιτρέπει την εισαγωγή χαρακτήρων σε μια συσκευή χωρίς την ανάγκη για φυσικά κουμπιά, συνήθως μέσω μιας οθόνης αφής.

 

Τι πρόβλημα έχει προκύψει;

Την ώρα που γράφουμε αυτό το άρθρο, δεν φαίνεται να υπάρχει επίσημη αναγνώριση των προβλημάτων της εφαρμογής. Πολλοί χρήστες εκφράζουν παράπονα ότι το update της εφαρμογής «κρασάρει» και αντιμετωπίζουν το απότομο σβήσιμο της εφαρμογής.

Για την ώρα φαίνεται ότι το ζήτημα αφορά μόνο συσκευές Android. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δεχτεί κάποιο παράπονο από χρήστες iOS συσκευών.

Gboard-not-working-2

 

Πώς μπορώ να το διορθώσω;

Προτείνουμε έναν απλό και σύντομο τρόπο, προκειμένου να λύσετε το πρόβλημα. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις, μετά στις Εφαρμογές και εντοπίστε το Gboard
  • Αφού το βρείτε, κάντε Εκκαθάριση όλων των δεδομένων τις εφαρμογής
  • Κατόπιν πηγαίνετε στο Google Play Store, στην εφαρμογή Gboard
  • Κάνετε Update της εφαρμογής

 

Αυτό ήταν! Πλέον η συσκευή σας θα λειτουργεί και πάλι όπως και πριν, χωρίς τις ενοχλητικές διακοπές και τα εκνευριστικά μηνύματα. Αν πάλι θα θέλατε να δείτε πώς να το κάνετε (και δεν σας απασχολούν τα… Ινδικά), δείτε το παρακάτω διαφωτιστικό (;) βίντεο.