New Samsung ad named Ingenius: Speed

Ingenius: Speed – η νέα διαφήμιση της Samsung που επιτίθεται στην Apple

• Η Samsung κοροϊδεύει τα download speeds του iPhone X σε νέα διαφήμιση
• Αυτή η σύντομη διαφήμιση φαίνεται να είναι η πρώτη μιας σειράς διαφημίσεων με τίτλο “Ingenius”

Πριν από μερικούς μήνες η Samsung κυκλοφόρησε μια διαφήμιση με τίτλο “Moving On“, που έκανε φουλ επίθεση στην Apple σχετικά με το “Batterygate“. Τώρα η Samsung κυκλοφόρησε μια νέα σύντομη διαφήμιση, την “Ingenius: Speed”, που θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι η πρώτη μίας νέας σειράς. Και για μια ακόμη φορά στοχεύει τον μεγάλο της αντίπαλο.

Στην περίπτωση που τη χάσατε, η διαφήμιση “Moving On” μιλούσε για την ιστορία ενός ταλαιπωρημένου ιδιοκτήτη iPhone. Αυτός τελικά κάνει τη μετάβαση στην τελευταία ναυαρχίδα της Samsung, το Galaxy S9. Στην πορεία της διαφήμισης, ο προφανώς μακροχρόνιος χρήστης του iOS σταμάτησε σε ένα κατάστημα της Apple. Τελικά εκεί (αυτό που ξεχείλισε το ποτήρι) αντιμετώπισε ένα παράλογο μέλος του προσωπικού.

Αυτός ο ίδιος γελοία άχρηστος «υπάλληλος της Apple» είναι και στην τελευταία διαφήμιση, το “Ingenius: Speed”. Εδώ βλέπουμε μια κυρία που ονομάζεται Rose, να τον ρωτά γιατί η Apple διαφημίζει το iPhone X ως το smartphone του μέλλοντος. Εύλογο ερώτημα μιας και το Galaxy S9 υπερηφανεύεται για ταχύτερα download speeds.

Ο υπάλληλος εξηγεί ότι είναι τουλάχιστον ταχύτερο από το iPhone 8, κάνει μερικές ανόητες γκριμάτσες και η διαφήμιση τελειώνει.

Ειλικρινά, η διαφήμιση φαίνεται αρκετά αδέξια.

Η ιδέα ότι οι εργαζόμενοι της Apple Store είναι αδέξια nerds που λατρεύουν την Apple, είναι ένα κουραστικό στερεότυπο. Ελπίζουμε ότι το “Ingenius: Speed” δεν σηματοδοτεί την έναρξη μιας σειράς διαφημίσεων, που διασκεδάζουν με το προσωπικό της Apple. Ξέρουμε καλά πως, όπως και οι περισσότεροι εργαζόμενοι, κάνουν απλώς τη δουλειά τους.

Στα υπέρ της Samsung, αυτή η διαφήμιση συγκρίνει τουλάχιστον το Galaxy S9 με την κύρια ναυαρχίδα της Apple, το iPhone X, και όχι με ένα iPhone 4 ετών όπως στο “Moving On”. Δεν ξεχνάμε βέβαια και την διαφήμιση “Growing Up“, που έδειχνε πως τα –αγαπημένα για πολλούς– iPhones δεν είναι για… μεγάλους!

[via]