17 Jul Apple: νέα διαφήμιση-θρίλερ για χρήστες Android και Chrome
Η Apple μόλις δημοσίευσε τη νέα της διαφήμιση για τον Safari και θέλει να δημιουργήσει ένα σκηνικό θρίλερ για τους χρήστες του Android και του Chrome. Η νέα διαφήμιση επικεντρώνεται στην ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο. Kαι στην θεωρία τονίζει τα πλεονεκτήματα του Safari σαν πρόγραμμα περιήγησης.
Το βίντεο απεικονίζει κάμερες ασφαλείας που μετατρέπονται σε πτηνά και ακολουθούν τους χρήστες, καταγράφοντας όλα όσα κάνουν. Τα πουλιά-κάμερες παρακολουθούν τα πάντα, σε μια προσπάθεια της εταιρείας να κάνει επίδειξη της διαδικτυακής παρακολούθησης. Στο τέλος της διαφήμισης όμως, κάποιοι χρήστες ανοίγουν τον Safari και τότε τα πουλιά ανατινάζονται. Εκεί πέφτουν οι τίτλοι τέλους του διαφημιστικού, με την φράση “Privacy. That’s iPhone”.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας της εταιρίας για την προώθηση του Safari σαν browser. Έχουμε δει και άλλες κινήσεις της εταιρείας με billboards σε μεγάλες πρωτεύουσες. Η Apple έχει ανακοινώσει αρκετά νέα χαρακτηριστικά του Safari, υπέρ της ιδιωτικότητας, καθώς σταματάει τους trackers από το να καταγράψουν την δραστηριότητα του χρήστη. Ταυτόχρονα μπορεί να κρύβει και την IP διεύθυνση του χρήστη.
Φυσικά, επειδή μιλάμε για την Apple, κάποια από αυτά τα χαρακτηριστικά απαιτούν συνδρομή στο iCloud+. Έτσι οι χρήστες θα έχουν ασφάλεια μέσω του iCloud Private Relay. Αυτός είναι και ο λόγος που η Apple ξεκίνησε την προώθηση του Safari ξαφνικά.
Σύμφωνα με την Apple, όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του Safari ενισχύουν την ιδιωτικότητα του χρήστη και τα περισσότερα δεν είναι διαθέσιμα σε άλλους browsers, όπως ο Chrome. Μπορείτε να δείτε όλα όσα έχει να πει η Apple για το θέμα, στο blog post που έκανε.
Βέβαια, η Apple μιλάει για ιδιωτικότητα, την στιγμή που βάζει στο λειτουργικό της το ChatGPT, της OpenAI. Αυτό έχει στο διοικητικό της συμβούλιο τον πρώην διοικητή της NSA. Αλλά, ναι, ενδιαφέρεται και αυτή όπως και όλες οι άλλες για την ιδιωτικότητά μας…
[via]