
11 Jul Δύο νέες διαφημίσεις του iPhone 14 προωθούν τα χαρακτηριστικά του
Η Apple μοιράστηκε δύο νέες διαφημίσεις στο κανάλι της στο YouTube για το iPhone 14. Η μια προωθεί τη μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας του iPhone 14 Plus. Η άλλη, χρησιμοποιώντας το iPhone 14 Pro, τονίζει τη λειτουργία Crash Detection της Apple.
Η πρώτη διαφήμιση ενός λεπτού, “Battery for Miles”, απεικονίζει έναν άνδρα να οδηγεί αργά ένα τρακτέρ καθώς ρυμουλκεί μια γιγάντια κολοκύθα σε έναν μακρύ, ευθύ δρόμο που φαίνεται στη μέση του πουθενά. Στο βάθος παίζει το “Two Miles An Hour” του Ludacris.
Μπροστά από το τιμόνι του είναι τοποθετημένο ένα 14 Plus με Apple Maps, το οποίο του λέει «Σε 102 μίλια, συνέχισε ευθεία». Αφού ο άντρας σηκώσει για λίγο ένα φρύδι, εμφανίζεται η ατάκα: «Η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας μας. Χαλαρώστε, είναι το iPhone 14 Plus.»
Στη δεύτερη διαφήμιση, το “Crash Test”, ένα crash test λαμβάνει χώρα σε ένα υπόστεγο. Η μουσική που παίζει, είναι το “You Can’t Hurt Me No More” του Gene Chandler. Η σύγκρουση συμβαίνει σε αργή κίνηση και παρακολουθεί ένα crash test dummy, έως ότου το όχημα ακινητοποιηθεί.
Τοποθετημένο στο ταμπλό είναι ένα 14 Pro με την οθόνη να γράφει «φαίνεται σαν να είχατε ατύχημα». Στη συνέχεια γράφει: «Η ανίχνευση σύγκρουσης μπορεί να ανιχνεύσει ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα και να καλέσει αυτόματα το 911. Χαλαρώστε, είναι το iPhone 14 Pro.»
Οι πελάτες που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα νέο iPhone θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να περιμένουν τη σειρά iPhone 15. Αυτή αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο. Διάφορες αλλαγές έχουν προγραμματιστεί για τα επόμενα iPhones. Σε αυτές συγκαταλέγονται το Dynamic Island για όλα τα μοντέλα, το USB-C αντί για Lightning και ένας φακός Periscope για τουλάχιστον ένα από τα μοντέλα Pro.
[via]