google-katargei-tin-ypostiriksi-cookies-triton

Google: Καταργεί την υποστήριξη cookies τρίτων

H Google θα σταματήσει την υποστήριξη cookies τρίτων που ανιχνεύουν τις κινήσεις των χρηστών. Υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται να τα αντικαταστήσει με κάτι αντίστοιχο, παρόλο τον αντίκτυπο που θα έχει στις διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρει.

Τα cookies επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να παρακολουθούν τους χρήστες, καθώς μετακινούνται μεταξύ διαφορετικών sites. Γεγονός που δίνει στους διαφημιζόμενους μια καλύτερη ιδέα για τα ενδιαφέροντα των χρηστών. Αυτές οι υπερ-στοχευμένες διαφημίσεις είναι ιδιαίτερα πολύτιμες. Ως αποτέλεσμα έχει τη δημιουργία μιας βιομηχανίας διαφημίσεων, όπου τα μεμονωμένα δεδομένα χρήστη καταγράφονται από χιλιάδες εταιρείες.

Σύμφωνα με blog post της αμερικανικής εταιρείας, η συλλογή δεδομένων για τους χρήστες έχει οδηγήσει σε διάβρωση της εμπιστοσύνης τους απέναντι στο Internet. Σύμφωνα με έρευνα του Pew Research Center, το 72% του κοινού πιστεύει ότι σχεδόν όλα όσα κάνουν στο διαδίκτυο παρακολουθούνται από εταιρείες τεχνολογίας ή άλλες εταιρείες. Ταυτόχρονα το 81% δηλώνει ότι οι πιθανοί κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν λόγω της συλλογής δεδομένων, ξεπερνά τα οφέλη της χρήσης του Ιnternet.

 

Οι καινοτομίες απορρήτου είναι αποτελεσματικές εναλλακτικές αντί της παρακολούθησης

H Google εργάζεται για να καινοτομήσει και να δημιουργήσει τεχνολογίες που να προστατεύουν την ανωνυμία. Τεχνολογίες που, παράλληλα, θα παρέχουν αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους. Συγκεκριμένα αναπτύσσει προϊόντα για το Ιnternet που θα υποστηρίζονται από API διατήρησης απορρήτου. Αυτά εμποδίζουν την ατομική παρακολούθηση και παράλληλα παρέχουν αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους. Το project της Google ονομάζεται “Privacy Sandbox”. Σε αυτό συνεργάζεται με άλλες εταιρείες του ευρύτερου τεχνολογικού χώρου.

Όπως αναφέρει το άρθρο της Google, τα άτομα δεν πρέπει να αποδέχονται να παρακολουθούνται σε ολόκληρο τον Ιnternet για να λάβουν τα οφέλη της σχετικής διαφήμισης. Ταυτόχρονα και οι διαφημιζόμενοι δεν χρειάζεται να παρακολουθούν μεμονωμένους καταναλωτές σε ολόκληρο το διαδίκτυο, για να λαμβάνουν τα οφέλη της ψηφιακής διαφήμισης.

Η αμερικανική εταιρεία αναφέρει ότι θα στηριχτεί σε τεχνολογία FLoC (Federated Learning of Cohorts). Αυτόν εντοπίζει ως έναν τρόπο αποτελεσματικής απομάκρυνσης των cookies τρίτων από τη διαφημιστική εξίσωση. Κάτι που σημαίνει ότι αντί της παρακολούθησης του χρήστη, οι νέες μέθοδοι θα κρύβουν τα άτομα μέσα σε ένα μεγάλο πλήθος ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα. Οι πρώτες δοκιμές των νέων μεθόδων αναμένεται να γίνουν τον μήνα που διανύουμε. Μένει να δούμε πως η Google θα καταφέρει να ικανοποιήσει τους χρήστες του Internet αλλά και τους πελάτες της και διαφημιζόμενους.

[via]